close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחברים לצינורות ברזל, הדבר הבא בתחום הDIY-

מערכת שורשח ניסן, תשפא21/03/2021

הגישה של DYI דוגלת בעצמאות ויצירתיות ומעודדת אנשים לתכנן ולהכין דברים בעצמם מאשר לקנות את אותם הדברים מוכנים

תגיות:

בשנים האחרונות אנחנו נתקלים לעיתים קרובת בצירוף האותיות DIY. למי שלא מכיר - מדובר על ראשי תיבות של do it yourself (עשה זאת בעצמך) גישה שהולכת ותופסת תאוצה בכל העולם. הגישה, שבהתחלה הייתה נהוגה בעיקר בתחום השיפוץ והתחזוקה הביתיים, דוגלת בעצמאות ויצירתיות ומעודדת אנשים לתכנן ולהכין דברים בעצמם מאשר לקנות את אותם הדברים מוכנים.

DIY כיום כבר אינו נחלתו הבלעדית של תחום השיפוץ והוא חדר לתחומים רבים כגון טקסטיל, עיצוב פנים, משחקים, ריהוט ועוד. הקלדת DIY ביוטיוב או בגוגל תחשוף אותכם לאין ספור סרטונים של איך להכין בעצמכם תחפושת, איך ליצור צעצועים

לתינוקות מדברים שיש בבית, איך לעצב חדר שינה מבלי לעשות תואר בעיצוב פנים, איך לבנות שידה מבלי להזמין נגר וכו'. לגישה יתרונות רבים שאחד הבולטים בהם הוא כמובן חיסכון בכסף.

הקשר בין DIY לברזל
אולי זה יישמע קצת מפתיע, אבל גם עם ברזל אנחנו יכולים לתכנן ולבנות דברים בעצמנו מבלי להזמין רתך, נפח או כל איש מקצוע אחר שמתעסק עם מתכות. איך? באמצעות מחברים לצינורות ברזל. המחברים הם אביזרי מתכת שמחברים בין צינורות הברזל ובאמצעות החיבורים האלה אפשר לבנות מוצרים למגוון שימושים.

אופן השימוש במחברים לצינורות ברזל קצת מזכיר בניה בלגו. כמו שעם הקוביות לגו אנחנו יכולים ליצור אין ספור צירופים ולהתפרע כיד הדמיון, כך גם עם המחברים. מחברים לצינורות ברזל מגיעים במגוון צורות, זוויות וגדלים, מה שמאפשר להרכיב באמצעותם ובאמצעות הצינורות ביניהם הם מחברים כל מה שעולה על רוחכם (טוב, אולי לא ה-כ-ל, אבל בהחלט יש לא מעט דברים שאפשר ליצור בעזרתם).

היתרונות העיקריים של שימוש במחברים כבר הוזכרו קודם לא צריך להזמין איש מקצוע לצורך הבניה וכתוצאה מכך גם חיסכון בכסף. אתם יכולים לתכנן את המוצר ואת גודלו, לרכוש את המחברים המתאימים ולהרכיב אותו בעצמכם עם כלי עבודה בסיסיים. כמובן שתמיד אפשר להיעזר לצורך התכנון והבניה באיש מקצוע או "סתם" חבר, עדיין רוב הסיכויים שזה יותר ישתלם לכם מאשר לקנות את המוצר מוכן.

מה ניתן להרכיב באמצעות מחברים לצינורות ברזל?
כאמור המגוון לא קטן בכלל - גדרות, מתקני תצוגה, סככות, מתקני ספורט, מתקני משחק, מאחזי יד, שערים, רהיטים, מתקני חניה לאופניים וכל אלה רק רשימה חלקית. אפשר להגיד שכמעט כל מוצר שדורש יציבות וניתן ליצור מברזל, מחברים לצינורות ברזל יוכלו לענות על הצורך הזה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה